Product Review: L'oreal True Match

Άργησα αλλά επιτέλους τα κατάφερα!
Έτσι σήμερα έχω να σου παρουσιάσω το υγρό μεηκ απ της L'oreal που είχα προμηθευτεί στο Zampple Νοεμβρίου.


Είναι γεγονός ότι ως επαγγελματίας, είμαι λίγο - έως πολύ θα έλεγα - απαιτητική με τα προϊόντα που χρησιμοποιώ.
Το συγκεκριμένο προϊόν με είδες να το φοράω στο Makeup Look: Dark Lips και η αλήθεια είναι ότι οι κριτικές για αυτό το look ήρθαν από χώρες που δεν το περίμενα.

Τώρα όσον αφορά το προϊόν, πρέπει να παραδεχτώ πως λόγω κακού φωτισμού μέσα στο κατάστημα, πήρα μία απόχρωση έναν, ίσως και δύο, τόνους σκουρότερη από αυτή που μου ταιριάζει.
Όταν άπλωσα το προϊόν στην επιδερμίδα μου, το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν ότι αυτή η απόχρωση θα ταίριαζε στην αδελφή μου και όχι σε μένα.

Οφείλω όμως να ομολογήσω πως, παρ' ότι είναι σε υγρή μορφή είναι ιδιαίτερα καλυπτικό, ειδικά αν έχεις μικρο ατέλειες και ανομοιομορφίες.
Έχει πολύ ωραία και βελούδινη υφή! Απλώνεται πολύ εύκολα χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια και είναι πολύ ενυδατικό! Επίσης, χαρίζει πραγματικά ματ αποτέλεσμα! Και έχει δείκτη προστασίας 17SPF.



Προσωπικά όσες φορές το χρησιμοποίησα δεν έβαλα ούτε μία φορά πούδρα ή οποιοδήποτε άλλο προϊόν για να το σταθεροποιήσω. Κι όμως έμεινε σταθερό και αναλλοίωτο αρκετές ώρες! Κάτι το οποίο θεωρώ πως είναι απαραίτητο για ένα τέτοιο προϊόν.
Είναι όμως σημαντικό να τονίσω πως ο τύπος της επιδερμίδας μου είναι κανονικός οπότε είναι λογικό να μην έχει την τάση να γυαλίζει μετά από ώρα. Όμως πιστεύω ότι θα μπορούσε άνετα να έχει ένα πολύ καλό αποτέλεσμα και σε ένα πιο λιπαρό δέρμα.

Στα μειον του ίσως θα πρόσθετα ένα πιο ωραίο άρωμα. Βέβαια, εγώ εχώ τρέλα με τις μυρωδιές οπότε ίσως είμαι λίγο υπερβολική.
Τελός, θεωρώ ότι είναι ένα καλό make up για κάθε μέρα. Άλλωστε δεν προωρίζεται για επαγγελματική χρήση. Οπότε για αυτό που λέει ότι κάνει είναι πάρα πολύ καλό!



Από μια πρόχειρη ματιά που έριξα στο internet, το βρήκα από 11 - 19€ περίπου. Εδώ έχω να πω το εξής, αν αξίζει ένα προϊόν την τιμή του ή όχι εξαρτάται από το τι περιμένει κανείς. Προσωπικά θα έδινα μέχρι 15€, κάτι που πιστεύω πως είναι μία προσιτή τιμή για όλες τις γυναίκες. Άλλωστε έχει τύχει να αγοράσω make up από επαγγελματικές εκθέσεις ομορφιάς με λιγότερα χρήματα αλλά δεν μπορώ να πω πως με άφησαν ικανοποιημένη.

Αν έχεις δοκιμάσει το προϊόν, θα χαρώ να μάθω τις εντυπώσεις σου στα σχόλια.
Αν θέλεις να γίνεις κι εσύ μία Zamppler, δεν έχεις παρά να συμπληρώσεις την φόρμα εγγραφής εδώ. Η συνδρομή είναι 3μηνη και κοστίζει 20€.

P.S.: Μην ξεχνάς ότι σήμερα είναι η τελευταία μέρα του διαγωνισμού, πάρε μέρος εδώ, προλαβαίνεις!
P.S.2: Το σημερινό post έχει καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα.

2 σχόλια:

  1. Πολύ καλό αυτό τοπροϊόν το έχω δοκιμάσει παλιότερα και είχε καλή κάλυψη, αν και μου άφηνε μια γυαλάδα στο δικό μου πρόσωπο. Τώρα είμαι σε έρευνα αγοράς για ένα serum. Έχω διαβάσει διάφορα άρθρα και νομίζω πως ήρθε η ώρα να το εντάξω στην καθημερινότητά μου. Έχω βρει εδώ https://www.atticabeauty.gr/proioda-omorfias/prosopo/kremes-prosopou-enydatosi-antigiransi/serums/ αρκετά serum και από κάποιες μάρκες που νομίζω είναι αρκετά καλές. Θα μπορούσες να μας κάνεις και κάποιο review για serum να μας βοηθήσιες να διαλέξουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που έχεις δοκιμάσει το προϊόν και μοιράστηκες την εμπειρία σου μαζί μου! Είναι πολύ ενδιαφέρουσα η πρότασή σου για να γράψω ένα review για serum προσώπου. Θα χαρώ πολύ να βοηθήσω στην επιλογή του serum που θέλεις να αγοράσεις, σύντομα λοιπόν θα γράψω για αυτό το θέμα!

      Διαγραφή

Νίκη Γιαννουλίδου. Από το Blogger.