Merry Christmas!

 Καλά Χριστούγεννα αγαπημένοι μου blogοφίλοι!!!!! Σας εύχομαι υγεία, αγάπη, αισιοδοξία -λείπει σε κάποιους συνανθρώπους μας- και πολλές επιτυχίες!!!!!
Όπως έχετε καταλάβει, τρέχω και δεν φτάνω αυτές τις μέρες.... Έχω χάσει επεισόδια, το ξέρω, αλλά θα επανέλθω πάλι (αυτό είναι απειλή χιχι!).


 Εύχομαι να περάσετε όμορφα, με τους αγαπημένους σας συγγενείς, φίλους και γιατί όχι ευκαιρία να τα βρείτε με αυτούς που παρεξηγηθήκατε μέσα στην χρονιά! 
Άλλωστε αυτές είναι μέρες αγάπης κι όχι μιζέριας, δεν χωράνε μικρότητες λοιπόν!
Τι περιμένετε; Αγκαλιάστε τους και δώστε ένα φιλί σε όλους!


Ένα κέρασμα λόγω των ημερών με πολλή αγάπη από μένα για εσάς!
Μην ξεχάσετε να λάβετε μέρος στον διαγωνισμό μιας και λήγει σήμερα στις 23:59.
Καλά να περάσετε!

4 σχόλια:

  1. Χρόνια σου πολλά Νίκη μου.
    Εύχαμαι σε σένα κάθε χαρά.
    Υπέροχα όσα μας προσφέρεις.
    Χαίρομαι και σ΄ευχαριστώ που περνάς από τα Εφτάνησα.
    Χρόνια σου πολλά με την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κατά δύναμιν... Προσπαθώ να σας διαβάσω όλους και όποτε έχω χρόνο αφήνω και κανένα σχόλιο...
      Σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!
      Χρόνια πολλά και σε σένα!!!!
      Υγεία πάνω απ' όλα!!!!

      Διαγραφή

Νίκη Γιαννουλίδου. Από το Blogger.