Καλό Πάσχα!


 Χρόνια πολλά!!!!! Χριστός Ανέστη!!!!
Εύχομαι το Αναστάσιμο Φως να φωτίσει τις ψυχές, τις καρδιές και τα μυαλά όλων μας!
Αν και η αλήθεια είναι ότι απ' όλες τις γιορτές, το Πάσχα, θεωρώ ότι είναι από τις γιορτές που οι
περισσότεροι υποδύονται κάποιον άλλο και όχι τον εαυτό τους. Τον πραγματικό εαυτό, τον εαυτό που όλοι κρύβουν, γιορτάρες μέρες. Εκείνον που στην καθημερινότητα βρίζει και κοιτά μόνο το συμφέρον του. Εκείνον που ευχαρίστως πατά επί πτωμάτων μόνο και μόνο για να αναδειχθεί και να βγει πρώτος σε μια ανούσια μάχη, από ματαιοδοξία και εγωισμό.
Κοιτάξατε γύρω σας αυτές τις μέρες, πως σας συμπεριφέρονταν όλοι; Μες την ευγένεια και το χαμόγελο, ένα χαμόγελο που θα αρχίσει να φθίνει από τη Τρίτη και μετά. 
Κι ύστερα πάλι θα προσπαθεί ο ένας να βγάλει το μάτι του άλλου.
Αααααχ! Να' ταν η Μ.Βδομάδα κάθε βδομάδα, ωραία που θα ήταν!
Μεγάλα όνειρα κάνω αλλά που ξέρεις μπορεί να βγουν αληθινά, όσο ζω θα ελπίζω!


Επειδή όμως σας βάρυνα λίγο με τις σκέψεις μου. 
Λέω να σας τρατάρω ένα τσουρεκάκι για να σας γλυκάνω, από τα χεράκια της μαμά μου, χρυσοχέρα βλέπετε! 
 
Κι ένα αβγουλάκι βαμμένο πάντα με τα εφόδια που μας δίνει η φύση!
Μα, τι άλλο; 
Φυσικά με φλούδες από κρεμμύδι. 
Κοπιάστε!

Καλό Πάσχα λοιπόν
με Φως
στην καρδιά
στη ψυχή
το νου
και το πνεύμα
όλων μας!






Σημ. Η πρώτη φώτο δεν είναι δική μου, τη βρήκα στο PicCollage.

4 σχόλια:

  1. Καλή σου μέρα γλυκιά μου φίλη. Χριστός Ανέστη. Χρόνια πολλά σε σένα και όλους τους δικούς σου. Σοφά τα λόγια σου σήμερα. Μια εικόνα της κοινωνίας μας.
    Μακάρι να πιάσουν οι ευχές σου.
    Την αγάπη μου πάντα καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αψογα όλα νΙΚΗ ΜΟΥ... ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!! παντα χαρές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς ο Κύριος!
      Σ'ευχαριστώ πολύ Λαμπρινή μου, κι εσύ ότι επιθυμείς!!!!!

      Διαγραφή

Νίκη Γιαννουλίδου. Από το Blogger.