Valentine's Giveaway Winner!


Σήμερα, είμαι στην ευχάρηστη θέση να ανακοινώσω τη νικήτρια του διαγωνισμού!
Όμως, πρωτού ανακοινώσω το όνομά της, πρέπει να σημειώσω ότι δυστυχώς βρέθηκα στη
δυσάρεστη θέση να ακυρώσω συμμετοχές ( κυρίως αυτές του facebook ). Kι αυτό διότι, είτε δεν είχαν ακολουθήσει όλα τα βήματα (βλέπε like pages, like post, comment, publlic share) είτε γιατί έλαβαν μέρος καθηστερημένα.
Θεώρησα λοιπόν αδικία και για την φίλη σελίδα Style in world αλλά και για τους συμμετέχοντες που ακολούθησαν όλα τα βήματα, να λάβουν όλοι μέρος.
Έτσι λοιπόν, υπήρξαν απώλειες.
Κι αφού λοιπόν, "έφαγα" δυο μέρες σχεδόν (κι ας είχα γενέθλια χθες), να μετράω και να ξαναμετράω τις έγκυρες συμμετοχές. 
Μη τυχόν και κάνω κανένα λάθος...
Ήρθε λοιπόν η ώρα για να ανακοινώσω τη νικήτρια του διαγωνισμού που δεν είναι άλλη, από τη Μάρθα Βλαχογιάννη! Πάντα τυχερή εύχομαι!
Θα επικοινωνήσουμε άμεσα, για την αποστολή του δώρου!
Όσο για μένα, σύντομα σας έχω ένα editorial στο οποιο έβαλα κι εγώ το μικρό μου χεράκι για την πραγματοποίηση του.
Μάλιστα το έκανα με πολύ μεγάλη μου χαρά!
Κι απ' ότι μέχρι στιγμής έχω δει, έχει βγει και πολύ καλό σαν αποτέλεσμα.
Σύντομα θα έχω νεότερα!
Μέχρι τότε, σας εύχομαι καλό υπόλοιπο της εβδομάδας!
Να χαμογελάτε γιατί κάνει τον κόσμο μας πιο όμορφο!

P.S.: Όλο και κάτι έχω στο μυαλό μου για τον επόμενο διαγωνισμό... Εσείς τι λέτε να είναι;

Φιλιά πολλά!

2 σχόλια:

  1. Σήμερα παρέλαβα τα δώρα από τον υπέροχο διαγωνισμό που διοργανώσατε. Σας εύχομαι να είσαστε καλά, να έχετε πάντα επιτυχίες και να συνεχίζετε να προσφέρετε χαρά στον κόσμο με τα υπέροχα δώρα που δίνετε σε αυτές τις δύσκολες εποχές που διανύουμε. <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι να δίνω χαρά όποτε μου δίνεται η ευκαιρία! Σ'ευχαριστώ για τις ευχές και τα καλά σου λόγια!
      Πάντα τυχερή εύχομαι!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή

Νίκη Γιαννουλίδου. Από το Blogger.