Editorial fashion photography: "Haunting consumerism"


Σήμερα, έχω  την χαρά να σας παρουσιάσω ένα editorial πάνω στο οποίο δουλέψαμε με πολύ μεράκι.  Αν και η αλήθεια είναι πως το blog δεν έχει καμία σχέση με τη μόδα. Λόγω όμως, της πρόσφατης συνεργασίας μου με δύο ανερχόμενα αστέρια -ο καθένας βέβαια στο αντικείμενό του- πιστεύω ότι έχει ενδιαφέρον να δείτε την ολοκληρωμένη πλέον εργασία.


Δύο σπουδαστές λοιπόν, η πολυαγαπημένη μου αδελφο-ξαδέλφη Αλέξια Μπελογιάννη (fashion designer) και ο φίλος Στέφανος Πετριανίδης (φωτογράφος), ενώσανε τις εργασίες της εξεταστικής τους και όλοι μαζί τις δυνάμεις μας.
Το αποτέλεσμα, όπως θα δείτε μέσα από τις φωτογραφίες, νομίζω πως μας δικαίωσε.
editorial

Τα υπέροχα ρούχα που βλέπετε είναι της MayhemFashion.

Tο κορίτσι με την εξωτική ομορφιά είναι η φίλη Χριστιάνα Σιαμαντά (μοντέλο) και τέλος το μακιγιάζ είναι δημιούργημα δικό μου.

Η φωτογράφιση έγινε στους χώρους της Ψιψίνας.

Backstage

Τέλος, θέλω να εκφράσω ένα ευχαριστώ για την υπέροχη συνεργασία! Αν και σπουδαστές, ήταν από κάθε άποψη μία πέρα για πέρα επαγγελματική φωτογράφηση! Πραγματικά πιστεύω πως τους αξίζουν συγχαρητήρια! Δεν νομίζετε;

Συντελεστές:
Styling: Alexia Mpelogianni
Photographer: Stefanos Petrianidis
Model: Christiana Siamanta
Clothes: MayhemFashion
Makeup artist: Niki Yiannoulidou
Location: Ψιψίνα


2 σχόλια:

  1. Καλή σου μέρα φίλη μου αγαπητή.
    Καλό μήνα να σου ευχηθώ.
    Υπέροχη η εργασία σου.
    Νάσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα και σε σένα αγαπημένε μου φίλε!
      Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου σε όλη την οικογένεια! :)

      Διαγραφή

Νίκη Γιαννουλίδου. Από το Blogger.