Υπέροχα νέα! Προϊόντα Μακιγιάζ1+1 Δώρο!


makeup products 1+1
Σήμερα, η χαρά μου δεν περιγράφεται!!!!! 
Ως γνωστόν, λατρεύω το μακιγιάζ! 
Τουλάχιστον αυτό το έχετε καταλάβει, όσοι με γνωρίζετε προσωπικά.
Σήμερα όμως, σας έχω ευχάριστα νέα! 
Η εταιρία Forever Living Products ανακοίνωσε χθες το βράδυ την προσφορά των προϊόντων μακιγιάζ της σειράς Flawless by Sonya, 1+1 ΔΩΡΟ!
Γίνεται λοιπόν να μην χαίρομαι;
Η αλήθεια είναι ότι χαίρομαι για δύο λόγους. Πρώτον γιατί λατρεύω τα συγκεκριμένα προϊόντα και δεύτερον γιατί η προσφορά ήρθε για μένα την πιο κατάλληλη στιγμή!
Αν θέλεις κι εσύ να επωφεληθείς της προσφοράς, μπορείς να κάνεις την αγορά σου εδώ.
Η προσφορά ισχύει για λίγες μέρες και μέχρι την εξάντληση των αποθεμάτων.
Αν θέλεις να αγοράζεις τα προϊόντα σου με έκπτωση 15% μπορείς να γίνεις μέλος εντελώς δωρεάν!
Για οποιαδήποτε πληροφορία μπορείς να αφήσεις σχόλιο στο τέλος της ανάρτησης, να μου στείλεις mail πατώντας το κουμπάκι πάνω δεξιά-κάτω από την φωτογραφία μου ή να στείλεις inbox μήνυμα στην σελίδα μου στο fb - Healthy Habit Forever. 

Women's Day - Makeup look
Βάψε τα χείλη σου κόκκινα!
Μακιγιάζ Flawless by Sonya της F.L.P

2 σχόλια:

  1. Πέρασα να πω μια καλημέρα και να ευχηθώ να έχεις έναν όμορφο Απρίλη.
    Την αγάπη μου πάντα καλή μου Νϊκη και θα τα πούμε.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ καλέ μου φίλε, για την επίσκεψη και τις ευχές σου! Καλό μήνα, τα φιλιά μου και την αγάπη μου σε σένα και την οικογένειά σου! :)

      Διαγραφή

Νίκη Γιαννουλίδου. Από το Blogger.