Μακιγιάζ Στην Παραλία: Όλα Τα Do's & Don'ts

summer make up


Τώρα φαντάζομαι, εσύ περιμένεις να σου πω πώς να βαφτείς για να πας στην παραλία ε;
Ε, λοιπόν θα σου το πω κι αυτό αλλά θα σου πω κι άλλα....
Σήμερα έχει και "μάθημα" αυτοπεποίθησης!

Λοιπόν, ας ξεκινήσω πρώτα με το γεγονός ότι είμαι κατά του μακιγιάζ στην παραλία. Ναι, εγώ που Λ Α Τ Ρ Ε Υ Ω το μακιγιάζ, δεν βάφομαι ποτέ όταν είναι να πάω στην παραλία. Στις φωτογραφίες μου, που ίσως έχεις δει κατά καιρούς στα social media -αν δεν τις έχεις δει, θα δεις κάποιες παρακάτω- σε καμία δεν είμαι βαμμένη στην παραλία!

Ο λόγος που δεν μακιγιάρομαι για να πάω στην παραλία είναι ο εξής:
Θεωρώ ότι στην παραλία πάω για να απολαύσω το μπάνιο μου, τον ήλιο, την θάλασσα κλπ. Δεν με ενδιαφέρει να δείχνω κάτι που δεν είμαι. Θέλω να είμαι ο εαυτός μου, άνετη, με την παρέα μου να κάνουμε χαβαλέ και να περνάμε όμορφα. Όχι να το παίξω ντίβα!
Θα μου πεις βέβαια ότι όσες βάφονται δεν είναι απαραίτητα ντίβες. Σίγουρα όχι! Αλλά είμαι της άποψης πως για να μπεις στην διαδικασία να κάνεις ολόκληρο μακιγιάζ για την παραλία ώστε να δείχνεις αψεγάδιαστη, είναι γιατί θέλεις να κρύψεις τις ατέλειές σου. Όταν, αυτό που στην πραγματικότητα πρέπει να κάνεις, είναι να τις αγαπήσεις!
Άλλωστε ουδείς τέλειος!

Αν παρ' όλα αυτά δεν σου άλλαξα γνώμη, παρακάτω θα σου δώσω μερικές μικρές συμβουλές από Do's & Don'ts ώστε το τελικό αποτέλεσμα, να δείχνει όσο το δυνατόν πιο φυσικό.

niki yiannoulidou

Do's

  1.  Χρησιμοποίησε όσο το δυνατόν πιο ελαφριά προϊόντα ώστε να έχεις μία φυσική όψη, ιδιαίτερα αν έχεις σημάδια στο πρόσωπο. Μία κρέμα BB με χρώμα και αντηλιακή προστασία μπορεί να σου παρέχει ομοιόμορφο χρώμα χωρίς να δείχνεις υπερβολικά βαμμένη. Προτίμησε κάποια που να ενώνεται με το φυσικό χρώμα της επιδερμίδας σου.
  2. Τόνισε τα μάγουλά σου με ένα ρουζ σε φυσική - ροζ απόχρωση ώστε να δείχνεις υγιείς και φρέσκια.
  3. Τόνισε τα χείλη σου με ένα lip balm που θα δώσει γυαλάδα αλλά και αντηλιακή προστασία στη λεπτή και ευαίσθητη επιδερμίδα των χειλιών. (Αυτό ίσως είναι το μόνο που ακολουθώ.)
  4. Χρησιμοποίησε αδιάβροχα προϊόντα ώστε να μην τρέχουν - λιώνουν τα χρώματα με το νερό και τον ιδρώτα.
  5. Για τα μάτια περιορίσου στην εφαρμογή μίας αδιάβροχης, καφέ μάσκαρα ή ακόμα προτίμησε να μην βάλεις καθόλου. Όσο πιο φυσική δείχνεις τόσο το καλύτερο.

yiannoulidou niki

Don'ts

  1. Προσπάθησε να μην κάνεις υπερβολές στην ποσότητα των προϊόντων. Όσο περισσότερη ποσότητα βάλεις τόσο πιο βαριά και αφύσικη όψη θα έχεις. Ειδικά με το foundation πρέπει να δώσεις πολύ μεγάλη προσοχή!
  2. Σε καμία περίπτωση μην χρησιμοποιήσεις περίγραμμα χειλιών και κραγιόν για τα χείλη, ακόμα κι αν είναι αδιάβροχα. Είναι υπερβολικό, έστω κι αν χρησιμοποιήσεις απαλά χρώματα.
  3. Μην χρησιμοποιήσεις σκιές, μολύβι ή eyeliner για να τονίσεις τα μάτια σου. Όχι μόνο δεν έχουν φυσικό αποτέλεσμα αλλά παραπέμπουν σε ένα πιο βαρύ μακιγιάζ.
  4. Μην αμελήσεις να βάλεις αντηλιακή κρέμα κάτω από makeup ακόμα κι αν έχει δείκτη προστασίας, αυτός δεν είναι αρκετός. Οπότε, η αντηλιακή κρέμα είναι απαραίτητη για την πλήρη αντηλιακή προστασία της επιδερμίδας σου.
  5. Προτίμησε να βάλεις μόνο βάση ή ΒΒ creme χωρίς να κάνεις υπερβολές του τύπου φωτοσκιάσεις, contouring κλπ.


Τέλος πρέπει να τονίσω ότι οι υπερβολές που μπορεί να κάνεις με το μακιγιάζ στην παραλία, έχουν αντίκτυπο στο δέρμα σου. Που σημαίνει ότι, αν έχεις ένα ακνεϊκό δέρμα ή ένα δέρμα με τάσεις λιπαρότητας, το να χρησιμοποιήσεις ένα σωρό προϊόντα και να το φορτώσεις, φράζοντας τους πόρους. Mόνο ωφέλιμο δεν μπορεί να θεωρηθεί αυτό!
Καταλαβαίνω ότι μπορεί να θέλεις να κρύψεις τα σημάδια και τις όποιες ατέλειες έχεις, όμως πολλές φορές η κατάσταση επιδεινώνεται λόγω του ότι το δέρμα δεν αναπνέει αφού το έχεις καλύψει με makeup. Ο ιδρώτας δυσκολεύεται να βγει προς τα έξω. Τα μικρόβια λόγω ζέστης κάνουν πάρτι. Και φυσικά, μπορείς να καταλάβεις πιστεύω, τί συνέπειες μπορεί να έχει αυτό. Απλά θα επιδεινώσεις την κατάσταση.
Ίσως γνωρίζεις ή έχεις ακούσει ότι ο ήλιος και η θάλασσα "ψήνουν' τα σπυράκια, αλλά αυτό συμβαίνει μόνο όταν το δέρμα είναι "καθαρό", χωρίς καλυπτικά προϊόντα.
Όπως και να ΄χει η επιλογή είναι δική σου και είμαι σίγουρη πως θα κάνεις το καλύτερο για τον εαυτό σου και το δέρμα σου!


P. S.: Μείνε συντονισμένη, έρχεται καλοκαιρινός διαγωνισμός με ένα προϊόν που αυτό το διάστημα είναι λίγο δύσκολο να το βρεις μιας κι έχει γίνει ανάρπαστο εδώ και...καιρό!

Φιλιά πολλά!
Νίκη

4 σχόλια:

  1. Γλυκιά μου Νικούλα.
    Πέρασα από εδώ να σου πω ένα ακόμη αντίο πριν φύγω. Κι΄είδα αυτή την όμορφη κοπελιά και μαγευτκα.Πω, πω, πω. Τι κορίτσι.
    Του έδωσα ένα γλυκό φιλάκι και του χάϊδεψα τα μαλλιά.
    Καλό σου καλοκαίρι όμορφούλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά να περάσεις καλέ μου φίλε! Για μένα ακόμα αργούν οι διακοπές.
      Περιμένω να δω φώτο στο blog σου από τα όμορφα μέρη που θα πας κι έτσι να ταξιδέψω κι εγώ λιγάκι.
      Καλό μήνα, τα φιλιά μου και την αγάπη μου πάντα, σε σένα και την οικογένειά σου!

      Διαγραφή
  2. Εισαι μια κούκλα και ναι θα συμφωνησω οτι στην παραλια να είμαστε οσο πιο φυσικες γινεται.. ειναι πολύ καλυτερα Νικη μου να περνας καοαλα κοριτσι μου οτι κια να κανεις .. σε ευχαριστω που περασες..χαρηκα..που σε (είδα) καλο σου μηνα .. φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ! :)
      Χαίρομαι που συμφωνούμε!
      Καλό μήνα καλή μου, πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή

Νίκη Γιαννουλίδου. Από το Blogger.