Welcome July!



Πόσο γρήγορα περνάει το καλοκαίρι! Πριν καλά καλά το καταλάβω, βρέθηκα στον Ιούλιο με μόλις μία εξόρμηση στην παραλία κι αυτή με το ζόρι.
Βλέπεις έχουμε και δουλειές. 
Αυτές θα με φάνε να μου το θυμηθείς. 
Αλήθεια, εσύ σε τι φάση βρίσκεσαι; Μήπως προγραμματίζεις διακοπές; 
Αν ναι, λοιπόν θα ήθελα να ήμουν στην θέση σου αλλά δεν το βλέπω... Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως δεν ελπίζω.
 Που ξέρεις, μπορεί να φανώ τυχερή! Γιατί πραγματικά πιστεύω πως προσελκύουμε ανθρώπους, πράγματα και καταστάσεις ανάλογα με τον τρόπο αλλά και την ποιότητα των σκέψεών μας.
Κι επειδή πιστεύω πολύ σε αυτό, έχω σκοπό να το βάλω πρόθεση για αυτόν τον μήνα.
Θα το δούμε μαζί στο τέλος του Ιουλίου.
 Τι θα 'λεγες να κάνεις κι εσύ το ίδιο; 
Δηλαδή, να βάλεις μια πρόθεση στο μυαλό σου για κάτι που θέλεις να κάνεις μέσα στον μήνα Ιούλιο και στο τέλος του να δεις αν τελικά έγινε αυτό ή όχι.
Πιστεύω πως θα έχει ενδιαφέρον, τι λες; 
Αν θέλεις γράψε μου στα σχόλια τι είναι αυτό, έχω την περιέργεια να μάθω.

Καλό μήνα εύχομαι, σε ό,τι κι αν κάνεις!

P. S.: Κάνε και καμιά βουτιά παραπάνω για μένα γιατί εγώ πάλι με βλέπω να τρέχω....

1 σχόλιο:

Νίκη Γιαννουλίδου. Από το Blogger.