Βαλίτσα των διακοπών: Τι δεν πρέπει να ξεχάσεις να πάρεις μαζί σου.



Πολλές φορές ξεκινώντας να φτιάξεις τις αποσκευές σου για ένα ταξίδι αναρωτιέσαι αν έχεις ξεχάσει να βάλεις κάτι στην βαλίτσα όπως κάποιο ρούχο ή κάποιο καλλυντικό κλπ.
Σήμερα όμως θα σου πω τι παίρνω πάντα μαζί μου στις διακοπές ώστε να μην κουβαλάω πολλά πράγματα μαζί μου για να είναι όσο το δυνατόν πιο ελαφριά η βαλίτσα μου και φυσικά για να έχω χώρο για αλλά πράγματα.



healthy habit forever

  • Αντηλιακό, τι άλλο φυσικά! Χωρίς αντηλιακό δεν πάω πουθενά, ούτε μέχρι το περίπτερο. Το δέρμα είναι ένα όργανο πολύ σημαντικό για πάρα πολλούς λόγους, γι' αυτό και πρέπει να το φροντίζουμε. Το αγαπημένο μου είναι το Aloe Sunscreen High Protection με SPF30.


  • Και μίας και είπα δέρμα, το αμέσως επόμενο προϊόν είναι το αγαπημένο μου σαπούνι Aloe Hand & Face Soap. Αν και λίγο βαρύ για να το πάρεις μαζί σου, βλέπεις εκτός του ότι είναι υπερσυμπηκνωμένο, ζυγίζει περίπου 500ml παρά κάτι... όμως κάνει την δουλειά τριών προϊόντων μαζί! Είναι ιδανικό για το πρόσωπο, τα χέρια και το σώμα. Έχει πολύ απαλή σύνθεση, δεν ερεθίζει την επιδερμίδα και είναι ιδανικό για τον καθημερινό καθαρισμό αλλά και το ντεμακιγιάζ.



  • Μετά το μπάνιο σειρά έχει η κρέμα σώματος. Είναι γεγονός ότι την Relaxation Massage Lotion την χρησιμοποιώ όχι μόνο για να κάνω μασάζ αλλά και ως after sun επειδή είναι πολύ ενυδατική αφού περιέχει λεβάντα και αγγούρι που είναι γνωστά για τις καταπραϋντικές τους ιδιότητες. Έχει πολύ ωραία υφή και λατρεύωωωωω το άρωμα της. Αυτός είναι και ο λόγος που το καλοκαίρι δεν φοράω άρωμα αυτήν την εποχή.


  •  Ντεμακιγιάζ ματιών. Λοιπόν, για να είμαι ειλικρινής, ο μόνος λόγος που παίρνω μαζί μου αυτό το προϊόν είναι γιατί οι extension βλεφαρίδες μου δεν "σηκώνουν" λιπαρά προϊόντα. Έτσι, το oil free Aloe Eye Makeup Remover είναι απαλό με την περιοχή των ματιών και είναι ιδανικό για την διατήρηση των βλεφαρίδων μου!

  • Κρέμα ημέρας. Το καλοκαίρι λόγω της αυξημένης θερμοκρασίας, το δέρμα αφυδατώνεται και έχει ανάγκη από βαθιά ενυδάτωση. Η Aloe Deep Moisturuzung Cream είναι ιδανική για όλο το 24ώρο και έχει πολύ ωραίο άρωμα πικραμύγδαλο, καθώς και πολλά αντιγηραντικά συστατικά.


  • Τα απαραίτητα του μακιγιάζ είναι αυτά που χωράνε στο ένα μου χέρι. Δηλαδή μία κρέμα BB, μάσκαρα, ένα γκλος, ένα κραγιόν, το bronzer και ρουζ μου. Έτσι κι εγώ θα αισθάνομαι περιποιημένη και δεν πιάνουν πολύ χώρο στις αποσκευές μου! Σε αυτά αν θέλεις μπορείς να προσθέσεις κι ένα μολύβι ματιών.

Αυτά λοιπόν έχω πάντα μαζί μου όταν ταξιδεύω!
Τέλος, να σε ενημερώσω πως ο μόνος λόγος που δεν σου αναφέρω τις τιμές των προϊόντων είναι γιατί αυτό είναι ενάντια στην πολιτική της εταιρίας. Όμως, αν πραγματικά σε ενδιαφέρει να γνωρίσεις τα προϊόντα και να μάθεις τις τιμές τους μπορείς να κάνεις κλικ εδώ.
Επίσης, να θυμίσω ότι η προσφορά 1+1 δώρο στα προϊόντα μακιγιάζ συνεχίζεται.
Για οποιαδήποτε πληροφορία ή απορία έχεις θα χαρώ πολύ να σε ενημερώσω, αρκεί να μου στείλεις μήνυμα κάνοντας κλικ στον φάκελο πάνω δεξιά, κάτω από την φωτογραφία μου.

Καλή εβδομάδα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Νίκη Γιαννουλίδου. Από το Blogger.