5 διαφορετικά μακιγιάζ μόνο με 2-3 προϊόντα


Hello you!
Σου έλειψα;
Χμμ ίσως να σου έλειψα λιγάκι!
Σήμερα όμως επανέρχομαι με ένα πολύ αγαπημένο μου θέμα, το μακιγιάζ!

Πόσες φορές έχει τύχει, να φεύγεις το πρωί από το σπίτι για δουλειά και να επιστρέψεις αργά το βράδυ, μετά από έξοδο με φίλους;
Είμαι σίγουρη όμως, ότι το μακιγιάζ σου δεν ανταποκρίνεται όλες τις ώρες.
Γι' αυτό, θα σου δώσω 5 πολύ απλές λύσεις που μπορείς να εφαρμόσεις, έχοντας μαζί σου μόνο 2 ή 3 προϊόντα μακιγιάζ.

Κάτι που κάνω πολύ συχνά, είναι να έχω μαζί μου την αγαπημένη μου διπλή σκιά Night Sky (αυτή που σου έκανα δώρο στον Πρωτοχρονιάτικο διαγωνισμό) και αναλόγως την περίσταση και τα κέφια, 1 ή 2 κραγιόν σε διαφορετικές αποχρώσεις. Έτσι, παντού και πάντα, μπορώ να επιμεληθώ το μακιγιάζ μου μέσα σε πολύ λίγα λεπτά.

Το πρωί λοιπόν φεύγω από το σπίτι κάπως έτσι...


Συνήθως, φοράω την αγαπημένη μου κρέμα BB με δείκτη προστασίας 20SPF.
Στα μάτια εφαρμόζω την διπλή σκιά, ίσα ίσα για να δώσω λίγο βάθος στο βλέμμα. Και επίσης τραβάω μία λεπτή γραμμή eyeliner για να τονίσω τα μάτια.
Τα φρύδια, όπως θα πρόσεξες είναι εντελώς άβαφα κι ο λόγος είναι ότι θέλω ένα πιο φυσικό και ελαφρύ αποτέλεσμα. Όπως είπαμε, είναι πρωί!
Στα μάγουλα προτιμώ πάντα ένα φυσικό ρουζ, που θα δώσει ένα ροδαλό αποτέλεσμα στην συνολική μου όψη. Και γι' αυτό χρησιμοποιώ το Brilliant Blush - Aanya (#388) της Forever "Flawless by Sonya", από το πρωί μέχρι το βράδυ.
Τέλος, στα χείλη συνήθως φοράω ένα lip balm. Αν και στην φώτο έχω εφαρμόσει το Delicious Lipstick - Guana (#407).


Συνεχίζω την μέρα μου προς το απόγευμα...

...έχοντας τονίσει τις σκιές στα μάτια με την ίδια διπλή σκιά. Και επίσης, τονίζοντας το κάτω βλέφαρο με μία γραμμή eyeliner.
Τα φρύδια μου παραμένουν άβαφα αν και θα μπορούσα να τα έχω τονίσει. Ωστόσο, τείνω πιο πολύ στο φυσικό αποτέλεσμα και όχι σε ένα πολύ φορτωμένο μακιγιάζ.
Το ρουζ και το κραγιόν παραμένει το ίδιο!

Για το βράδυ όμως έχω περισσότερες από μία επιλογές κι αυτό εξαρτάται από την περίσταση. Δηλαδή, το πού θα παρευρεθώ.



Έτσι, μπορεί να αφήσω το ίδιο μακιγιάζ στα μάτια, τονίζοντας τα φρύδια με ένα μολύβι (όπως βλέπεις στην αριστερή φώτο). Ή να τονίσω ακόμα περισσότερο τα μάτια κάνοντας ένα smoky μακιγιάζ ματιών (δεξιά φώτο) και αφήνοντας το ρουζ και το κραγιόν ως έχει.


Επίσης, αν θέλω ένα πολύ έντονο και βραδινό μακιγιάζ, τότε είτε τονίσω τα μάτια με smoky eye makeup είτε όχι (όπως και πριν), θα χρησιμοποιήσω κι ένα πιο έντονο κραγιόν. Συγκεκριμένα στην φωτογραφία, έχω χρησιμοποιήσει το Delicious Lipstick - Pomegranate (#400) που σου είχα δώσει δώρο στον διαγωνισμό του Αγίου Βαλεντίνου.

Τέλος, να θυμάσαι πως δεν χρειάζεται να έχεις πολλά προϊόντα μακιγιάζ για να έχεις μία περιποιημένη εμφάνιση. Λίγα και καλά αρκούν.
Γι' αυτό προτίμησε τα καλλυντικά σου να είναι σε βασικές αποχρώσεις, που πάντα είναι στην μόδα και μπορούν να φορεθούν όλες τις ώρες με τον σωστό συνδυασμό. Φτάνει μόνο να έχεις όρεξη να παίξεις με τις σκιές σου, εφαρμόζοντας λιγότερη ή περισσότερη ποσότητα.

Ελπίζω το σημερινό post να το βρήκες χρήσιμο.
Για οποιαδήποτε απορία ή ότι αλλό θέλεις να εκφράσεις, δεν έχεις παρά να αφήσεις το σχόλιο σου!
Μέχρι το επόμενο post, να περνάς καλά, να χαμογελάς και να σκέφτεσαι θετικά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Νίκη Γιαννουλίδου. Από το Blogger.