Zampple Φεβρουαρίου

προϊόντα προσφορές Zampple

Hello you!
Αν και άργησα αυτόν τον μήνα να ποστάρω τα προϊόντα που βρήκα στο Zampple store τον Φεβρουαρίου. Αυτό συνέβη επειδή το Zampple από 'δω και στο εξής αλλάζει μορφή και θα το βρίσκουμε στην μορφή του Zampple box. Οι νέες θέσεις για το Zampple box θα ανοίξουν το καλοκαίρι, οπότε μέχρι τότε η στήλη του Zampple θα μείνει για λίγο καιρό στην αναμονή.

Αυτόν τον μήνα λοιπόν, βρήκα:
  • Σταρένια παξιμάδια  Κυθήρων, ολικής άλεσης της ΑΒ Βασιλόπουλος.
  • Κουάκερ με μέλι, της Καρβέλι.
  • Σπαγγέτι No6 της ΜΑΚΒΕΛ.
  • Κριτσίνια ολικής άλεσης με ηλιόσπορο, της Καρβέλι.
  • Μπύρα της ΜΑΜΟΣ και
  • Peeling προσώπου και χειλιών, της L'oreal Paris.
Όπως κατάλαβες αυτή τη φορά είχα την ευκαιρία να διαλέξω προϊόντα που επιτρέπουν την διατήρηση μιας υγιεινής διατροφής. Και  μπορώ να πω πως είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη για αυτό!

Επίσης, έχω να σου ανακοινώσω πως μέσα στις επόμενες μέρες περιμένω να έρθει στα χέρια μου ένα πακέτο με προϊόντα έκπληξη! Που μόλις τα δοκιμάσω θα σου γράψω ένα review με τις εντυπώσεις μου!

Τέλος, ξέρω πως έχω καιρό να γράψω κάτι με θέμα την διατροφή, σου έλειψε άραγε αυτό; Περιμένω την απάντησή σου στα σχόλια.

Πάντα φιλικά,
Νίκη

2 σχόλια:

Νίκη Γιαννουλίδου. Από το Blogger.