Product Review: All About Eyes - Clinique

Eye cream Clinique


Hello you!
Στο σημερινό post θα μιλήσουμε για την κρέμα ματιών της Clinique, All about eyes!

Σ' ένα από τα ταξίδια μου στο εξωτερικό, βρέθηκα να αγοράζω διάφορα πράγματα από το αεροδρόμιο. Βλέπεις, έτυχε να έχω λίγο παραπάνω χρόνο μέχρι να επιβιβασθώ.
Έτσι, βρήκα μέσα σε ένα κουτάκι με bonus προϊόντα της Clinique, την κρέμα ματιών All about eyes. Όπως και άλλα προϊόντα για τα οποία θα σου γράψω κάποια στιγμη.


Για να είμαι ειλικρινής, μπορεί να έχω κλείσει τα 34 (ναι, ναι, καλά διαβάζεις), όμως οι κρέμες ματιών δεν αποτελούν απόλυτη αναγκαιότητα για μένα. Βλέπεις, δεν έχω ρυτίδες έκφρασης ή σακούλες και όταν εμφανίζονται μαύροι κύκλοι κάτω από τα μάτια (πράγμα σπάνιο), φεύγουν με έναν καλό ύπνο.
Άρα όπως καταλαβαίνεις η κρέμα ματιών δεν ανήκει στην ρουτίνα της καθημερινής μου περιποίησης. Όμως, την χρησιμοποιώ αρκετές φορές μέσα στην εβδομάδα.

Παρ' όλα αυτά, αυτό που μου άρεσε στην συγκεκριμένη κρέμα είναι ό,τι:
  • Είναι ιδιαίτερα ελαφριά και απορροφάται γρήγορα.
  • Η υφή της μοιάζει περισσότερο με κρεμοτζέλ παρά με κρέμα.
  • Έχει ωραίο ροζ χρώμα και
  • Δεν έχει κάποια ιδιαίτερη ή έντονη μυρωδιά.

Η αλήθεια είναι ότι δεν μπορώ να σου εγγυηθώ για το αποτέλεσμα το οποίο υπόσχεται. Αφού την χρησιμοποιώ περισσότερο για να συντηρήσω την καλή κατάσταση της επιδερμίδας μου.
Βέβαια, αν με ρωτήσεις αν θα σου την πρότεινα, τότε σίγουρα θα σου πω, "Ναι!". Μιας και το σίγουρο είναι πως η επιδερμίδα των ματιών σου  θα παραμείνει ενυδατωμένη. Και φυσικά, πρέπει να θυμάσαι πως ο κύριος παράγοντας για μία νεανική όψη είναι η ενυδάτωση!

Αν λοιπόν, τα 42 ευρώ που έχουν τα 15ml, δεν τα θεωρείς πολύ μεγάλο πόσο για μία κρέμα ματιών. Τότε δεν έχεις τίποτα απολύτως να χάσεις αν την δοκιμάσεις! Αν και είμαι σίγουρη ότι μπορείς να την βρεις και φθηνότερα, αφού αρκετές φορές την έχω βρει σε προσφορά, με καλύτερη τιμή.

Αλήθεια, εσύ έχεις δοκιμάσει την All about eyes της Clinique;

P.S.: Stay tuned γιατί έρχεται post με ένα νέο makeup look και νέος διαγωνισμός με ένα προϊόν μακιγιάζ!

Πάντα φιλικά,
Νίκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Νίκη Γιαννουλίδου. Από το Blogger.